god morgon

nu har ja jobbat som en tok igen men som tur va så hade ja sovmorgon idag.. det behövdes verkligen.. ja va så trött när klockan ringde att jag trodde att det var andres som ringde så ja svara o ingen där.. messar andres att ringa igen... precis då fattar jag att det var larmet som ringde eftersom andres inte stod med på telefonlistan så ringer han o säger att han inte har ringt hahaha snacka om trött.. men välbehövligt...

var hos läkaren i tisdags.. fick ta blodprov o massor.. fick lite grejer utskrivna.. får se om drt blir något bättre... men igår när vi kom hem så hade jag fått provsvaren.. hon sa att allt såg bra ut... förutom nån grej som ja inte fatta riktigt.. men hon sa att det kunde bero på en sjukdom jag nyligen har haft eller kommer att få... hmmm vad jag vet så har ja inte vart sjuk och känner inte heller att jag kommer bli det.. men hon ville att jag skulle komma tillbaka om tre veckor igen för o göra nytt o blir det samma provsvar då måste dom gräva vidare i det.. plus varför jag är så trött om inget är fel.. o nej jag är INTE gravid... som jag fått frågan minst 20 gånger nu... jag har vart såhär som en zombie sen typ maj nu... o med tanke på hur hela min familj har det med kräkningar o sånt så tror jag att jag oxå har o vänta mig det med tanke på att jag tom blir så av p-piller o det.. ja e ju ganska känslig så överhuvudet taget lixom... o för de första.. inga barn innan thailand... sjukt va ja längtar... jobbar ju röven av mig nu.. men ja ser de positivit.. spara mycke pengar.. ja menar.. ja e inte ledig två dagar i rad förens om tre veckor.. :S men men.. de lär väl gå fort :)


o nu ringde min bejbi o fråga om ja ville komma käka lunch me honom.. så klart blir de yakiniku lr va fan de heter.. o massa sushi på de.. sååå gottt.... :)

så nu måste ja gå duscha...


föresten.. andres berätta igår om att hans faster hade köpt en ny bil som kan fickparkera själv.. o ja o poja skratta bara o tyckte de lät som skitsnack.. hahaha hur troligt låter de.. inte för att de skulle va konstigt eftersom tekninken utvecklas ju hela tiden.. nyss rignde han o sa att han hade hittat en klipp där den faktiskt parkerar själv.. tro det lr ej.. men en sån bil vill ja oxå ha.. inte för att ja e dåligt på att fickparkera.. ;) hohoho






nee vi hörs.. nu ska skynda mig så ja hinner pussa på min kärlek lite innan jobbet..

pussss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0