säg att du älskar mig...

ja o andres fastna nyss i den filmen.. den gick på ettan... hahaha måste bara skriva... nu när ja vet att gonza kommer läsa här.. haha andres säger att han kom på att gonza va med i den filmen.. hahaha o precis då kommer han hahaha.. fan va liten du va gonziiiiii hahaha... filmen e så dålig att den blir så bra... vet inte hur ja ska förklara.. men första gången ja såg den så va de inget speciellt.. men nu.. fy fan.. asså ja e väl känd för att ja bölar lätt i filmer asså.. men nu.. lord min hjälp.. tårarna bara spruta hahahah... vet inte om de e allt runt om kring som kom ut nu oxå lr om de e bara va min period lr att filmen helt enkelt va jävligt sorlig :P men men.. kul vare o se gonza där iaf hahaha bra gjort gonza när du brotta ner henne på golvet där höhöhö..


nu ska ja sova...pussssssssssssss på er

Kommentarer
Postat av: Gonza

Hahhaha. Hon sparkade mig på knät. Hade ont flera dagar efteråt. Hahaha. Till och med jag hade glömt att jag var med där. Hahaha. Pinsamt att se sig själv på bio och henok skriker:

"JAG KÄNNER HONOM! JAG KÄNNER HONOM!!!" Hahahaha.

2010-10-07 @ 11:55:56
URL: http://onza.blogg.se/
Postat av: mina

ja de e trist :( saknar dig me ! pöss

2010-10-10 @ 22:03:56
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0