flytt

ja skriver för dig empa.. haha

skrev ett bra inlägg här omdagen men då låste sig hela datorn så allt försvann och jag gav upp o ja ifrån mig datan för annars fanns risken att den hade flygit in i väggen :P

sitter för tillfället en snabbis hemma hos mamma.. sorry för ja inte hinner ses... men va på jobbet vid sju imrose, sluta två o drog mig direkt hit.. åkte o hämta massa grejer o sen nu väntar ja på mat.. sen blire en snabbis till syrran o sen hem igen.. såå lär väl va här sammanlagt ca 4-5 timmar.. kortaste visiten någonsin.. får se när ja kommer tillbaka till sthlm ikväll... har bestämt mig för att inte stressa o ba chilla lixom...

ska bli skönt o flytta o äääntligen få ett kök.. som jag längtat :P så då ska ja o elin ev inviga köket o dricka vin på onsdag :) i mina fina vinglas som jag hämtat härifrån.. hade ju typ ett helt kök här hos mamma som bara väntar på att få packas upp :D

sen efter nästa helg kommer empa o hälsar på.. o lena en ett tag men empa stannar en dag länge.. ni ska veta hur mycklet det betyder för mig.. ja e såååååååå glad :)

neee nu kommer maten.. har inte tid o sitta o slöa vid datorn mer.. vi hörs.. tjingeling....





Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med flytten idag.Kul att ses en liten stund igår.Alltid lika mysigt när du kommer hem.Hälsa Andres så ses vi snart igen///puss Mamsingen

2010-10-30 @ 09:04:43
Postat av: Empa

Duktig tjej som bloggar ;D



Ses på lördag! <3

2010-10-30 @ 16:03:02
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: Lena Nilsson

haha ja natta och freddie kommer ju också! =D

lr skulle du jobba å inte komma förbi? tänkte för empa skrev lördag nu.



Tror du missuppfatta mitt senaste inlogg på min blogg, å ja vet inte hur du lyckades..

Hur fick du det till att ja ska va me i håkans bar??

Lr mena du färgan??

De slutades ju sända 09?

Haha vet inte vilket du mena nu men snurrigt blev de i alla fall haha =D

2010-11-01 @ 01:59:29
URL: http://leenaas.blogg.se/
Postat av: Lena Nilsson

okokok nuuu e ja me.. du menar förstås första delen av mitt inlägg de där med "körDRAGET". Det på tv:n heter "körSLAGET".



Detta är en tävling i stan bara inte på tv..

På tv:n kör dom playback.. hur illa e inte de.

Vi körde live!!! MED dans koreografi!

Det var auditions i sommras som ja gick på och kom med. Syrran va också med. Man delas upp i dom 6 olika körerna beroende på ditt postnummer.

Vi har repat ihop som en grupp söndagar i okrober och halva septembe roch fått ihop två klockrena låtar med dans och sång och vi e ju amatörer sen innan och kände inte varann, sjukt kul grej detta!



Idag var den stora tävlingen i de geer hallen och vår kör kom på en STOLT 2:a plats!!!



sådär, nu vet du va de handlade om =D haha

2010-11-01 @ 02:05:21
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0