sjuk

jaaa ni.. de har vart en jobbig helg.... äntligen är ja ledig idag.. som jag har längtat... helgen var mycke jobb o eftersom det var barnbidrag inbar det att liten del av ulhandeln har börjat sätta igång.. men med tråkiga nyheter kunde ja iaf sluta lite tidigare på lördagen för att åka hem till norrköping... träffade upp min pappa o åkte till sjukhuset där min lilla farmor låg... hon hade nämligen fått en stroke och vad ja fattade det som trodde läkaren att hon inte skulle orka så många dagar men nu verkar hon bättre.. i söndags kunde hon iaf säga några ord o äta lite glass om ja inte fattade det helt fel.. hon är ju gammal men får hoppas hon blir bättre... de va inget kul att se henne så dålig... skulle egentligen åkt hem på kvällen igen men va fööör trött o kände inte för de.. så sov kvar natten hos mamma o åkte vid sju på morgonen.. skapligt trött man va.. o ja som aldrig har vart kaffedrickare drack typ 4 koppar o en energidryck för att orka med dagen...

nu e ja bara slut för ja e sjuk oxå.. mina öron görr fruktansvärt ont o när ja hostar känns de som om ja skär upp hela bröstkorgen.. blääää hatar att va sjuk... igår va ja helt hängig på jobbet men slutade fyra så ja höll ut.. på kvällen blev ja som en unge som fått alvedon.. assså verkligen.. vet inte vart energin kom ifrån o ja typ blev lite flippad o andres bara skratta o undra hur han skulle stå ut.. de va verkligen så... iprenen hade börjat värka.. men sen när de gick ut blev ja grinig igen o  ja kände mig som en sjuk karl :P andres fick ta hand om mig.. :)

idag mår ja inte direkt prima men e ledig iaf så har legat i sängen fram tills nu.. men nu känner ja att de e dags o röra på sig lite o komma ut o få lite luft..

hittar inte min sladd till kameran så bilder kan ja inte visa er heller..  har dessutom ingen laddare fortfarande... asså min lur e på inlämning fortfarande så vi får väl se när ja får tebax min telefon o kan börja med en socialt liv igen :P


nee nu orkar ja inte de här mer.. tjingeling på er


vill ha sol o semester

 

 


Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

Du får höra resultat när veckan e slut =)

Tror dock inte de blir lika mycke som förra gången =)

2011-01-19 @ 10:19:12
URL: http://leenaas.blogg.se/
Postat av: Lena Nilsson

Ja här ekar det då tomt.. får läsa samma inlägg gång efter gång när man loggar in här, ända sen november haha =D

2011-05-05 @ 21:22:48
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0