rödvin...

Igår skulle vi ut o ta nåt o dricka men på ett lugnt vis.. blev de en tur till bolero i stan där Polles kille jobbar... drickan blev billig och de sluta med att ja o polle delade på två flaskor rött.. hmmmm.. vidare gick vi efter att de stängde och då beslutade jag mig för att bara dricka vatten... hmmmmmmmm vet inte hur de gick med de.. ganska bra... fick nog i mig en två tre glas iaf... men oxå nån drink lr två.. idag va mindre roligt då man skulle jobba.. började elva så de e va ju lugnt o ja va inte bakis så att ja mådde dåligt utan ja va ba lite yr o skakis... men lika glad för de :)

idag är det inflyttningsfest hos tes o erik som gäller.. ja e lessen men ikväll blire bara läsk.. börjar för tidigt imorrn för att ta mig ett glas.. så ja o min älskling ska snart åka o käka lite sushi o sen bege oss hem till dom.. ja e så trött att ögonen går i kors på mig... men va fan.. har man lovat så har man.. en liten stund iaf.. empa o lena träffar ja ju imorrn men nattis o freddie måste ja ju få träffa oxå...

hoppas vårat köksbord kommer på måndag... på tisdag kommer förmodligen mamma o billy hit oxå :D
det börjar se ut lite som ett hem här nu.. bara byrån o matbordet som saknas så ere klart sen :D woohoo.. då kan ni få se lite bilder.. nu e de fortfarande lite halv kaos lite här o där..

nee nu hungrar ja ihjäl.. har inte vart så matglas idag.. lite pyttipanna o en bulle... så nu ska vi äntligen åka o få mat i magen...


see u later..

pusss



Kommentarer
Postat av: jenny

skulle vilja se lite bilder på nya lägenheten.... nyfiken i en strut!!!

2010-11-11 @ 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0