mobillös

tjingeling på er... då är man mobillös.. :( sjukt hur handikappad man känner sig utan den :P ja inbillar mig att ja hör mobilen ringa hela tiden.. min älskade telefon är på inlämning då den avbryter mina samtal hela tiden... lämnat in den en gång tidigare för samma sak men dom hittar inget fel.. då sa dom åt mig o prova med ett nytt simkort o uppdatera luren vilket ja gjort men ändå fortsätter de... :S o nu hittar dom inget igen.. ja blir galen.. har en liten nokia som ja fick låna av billy men dock utan laddare så nu har ja inget batteri.. men fick nyss veta att sima som jag ska träffa sen har en så då kan ja ladda den igen..wiiieee... ska på kryssning med jobbet idag o tycker att det kan kännas skönt o ha en telefon.. även om alla andra har de iof...

va hemma i helgen som va.. de va skönt.. vet inte om ja "hinner" hem nåt igen innan jul så därför va de skönt o va hemma.. fredan va vi en sväng hos camurra.. sen på lördagen va ja andres jenny henka john o jonte på reptilmässa.. ja o andres tog en bild med en stor orm runt oss :D ska ta o lägga in bilden nån dag.. så Mina du får va på din vakt :P på kvällen åkte vi till melissa o va där halva natten... de va ja emma diana o melissa.. sen i köket satt andres omar o cristo o drack massa gott.. ja fick agera som nannyjour o söva marcell då han vägra sova hahahahah ont i armarna hade ja efteråt haha...

sönda blev att fira lite fars dag hos mormor o morfar.. alla va där som alla andra år.. alltid lika mysigt när alla är samlade :D

sen blev de hemåt... stanna i södertälje där prissi o fabbe va med deras nykläckta Aylén.. den dagen kände jag nog världens stoltaste morbror hihih.. såå söt.. prinsessan va helt underbar..

veckan innan va företsen empa o lena här en sväng.. lena va inte kvar lika länge för hon började jobba på viking line.. men ja o empa drog till kho pangang o käka.. empa blev helt av sig när hon kom in där.. då längtade hon tillbaka till thailand hehe de va mysigt.. innan maten delade vi på en flaksa vitt o man blev lite fnittrig hahah så lätt påverkad hahah.. iaf helt underbart o ha er här va de...

nee nu ska ja ta tag i disken innan min älskling kommer hem.. han fick åkte till ikea o byta en byrå som vi va o köpte igår.. när vi byggde ihop den va den helt repig o ful.. så nu ska vi få en ny att bygga ihop.. för vi har ju inget annat o göra liksom..

puss på er











Kommentarer
Postat av: mina

så söt hon e asså :D kan tänka mej att han e stolt !! hihi



jaha du har ingen mobil,, skickade ett mms till dig igår kväll o undra varför du inte svarat,, satt o kolla på gamla bilder me mamma o hitta en på dej o kevin när han precis kommit ut :D



åhhh gud då får jag scrolla ner försiktigt när jag kollar din blogg haha du kan ju döpa inlägget till orm eller nåt ryser



hoppas du har kul på kryssningen :D



pösss <3

2010-11-17 @ 20:57:56
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0