heeelt slut...

Nu är hela flytten gjord.. lr nästan.. väntar en grej från norrköping men de får vi se när mamma o billy orkar komma o lämna lr vi åker dit för o hämta.. tror att det blir dom som kommer hit eftersom dom vill passa på o se lägenheten o hälsa på oxå :)

flytten... de va en sjukt jobbig dag.. både fysiskt o psykiskt... de e som sagt lite mycke som händer runt omkring mig så ibland blir det lite mycke.. men allt gick bra... o tack alla ni som hjälpte till.. ni e guld... flytten gick på en körning då vi har henok som jobbar som lastbilschufför som han hade ju såklart en stoooor lastbil där hela lägenheten fick plast.. super duper... efter flytten kom andreas o gia till oss så hjälptes vi åt att packa upp massor i köket.. sen spela vi monopol hela natten :)

söndag kom o det var dags för flyttstäd.. men de gick bra o jag tror aldrig lägenheten har vart så fin haha.. tillskillnad mot hur den nya va.. hur kan man lämna såhär efter sig?? sååå äckligt.. matrester i vid kanterna på sprisen.. fläkten va såå sjukt fettig... för o inte snacka om inne i ugnen o alla plåtar.. usch.. inte en chans att jag tog i det där.. så det sluta med att vi fick hit en städfirma för o fixa det och badrummet som oxå va lite halv skabbit.. tom städerskan kunde inte förstå hur man lämnar det så äckligt efter sig.. men nu är det rent o fint igen så nu kan vi laga mat igen.. :) dock saknas bara matbortet men det ska nog min älskling åka o köpa idag medans jag är på möte :)

jag börjar trivas mer o mer i lägenheten.. asså vi älskar köket.. asså de e väl inget speciellt egentligen men tänk att man innan lixom inte haft en ordentligt kök.. hahah... nu har vi hur mycke plats som helt för o laga mat :)


ajaaa.. nu ska ja käka frukost.. pusss o kram



Älskar dig min bebe.. bara längtar tills semster o thailand <3




 


Kommentarer
Postat av: Empa

Ahh, ser verkligen fram emot o se er nya lya! ;D Jag får väl sova i nya sängen va? haha!

2010-11-03 @ 10:17:46
URL: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0