Vakna 5??

assså hur frisk är man om man vaknar klockan fem.. fy fan... va så jäkla trött men det gick bara inte att somna om.. påfrestande när andres ligger brevid och sover oxå och jag inte kan göra nånting för ja måste låta han sova.. iaf han vakna sen o gick iväg till jobbet.. men tillslut vid kvart över åtta så slockna jag igen.. assså jag njöt verkligen av sömnen.. vakna för typ en halv timma sen... har lite ont i huvudet nu råå men de får man väl ta...

såå va gjorde ni på valborg?? jag jobbade och sen åkte jag hem till andres o gia där folket höll på att grilla... det va gott.. för min del blev de lugnt eftersom jag skulle jobba dagen efter.. men en tre fyra cider fick jag i mig iaf.. ajaa men de va en lagom party kväll med mysigt sällskap.. :)

Måste bara säga hur underbart det är att andres har körkort asså.. jag har ju jobbat hela helgen och så klart har han vart underbar o hämtat mig :) igår kom han och hämta mig så åkte vi ner till nacka strand och tog en fika.. ohh de va så mysigt.. vi satt ute precis vid vattnet och hade solen på oss.. asså varför gör man inte sånt oftare.. 


nee nu ska ja försöka göra iordning lite här.. min lillasyster ska ju komma imorrn o då vill ja att det ska va fint här :) 


tjingeling.. pussssss



 

Kommentarer
Postat av: Empa

haha härligt o vakna så tidigt ;) kom hit snart. <3

2010-05-04 @ 14:19:21
URL: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0