tjingeling

idag blev det är gå upp klockan nio.. "råkade" snooza en gång.. va så himla trött då ja hade lite svårt o somna igårkväll.. men efter de va det bara att gå upp o dra på sig kläder... gick ut på en promenad.. regnade tillochmed... men men.. ja säger som mamma alltid säger.. "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"
och det är väl ganska sant måste ja säga.. för ja brydde mig inte om att de regna.. ja tycker nästan att det är skönare att gå i det vädret.. friskare luft på nåt sätt.. ska försöka gå nu varja morgon.. förutom då jag börjar tidigt.. jag har iaf klarat det i två dagar nu.. fattar inte varför det ska va så jobbigt och bara ta sig ut.. när man väl e ute e de ju helt underbart.. o man känner sig pigg o fräsh hela dagen.. iaf jag...

 

skulle lägga in mina bilder oxå men hittar inte kabeln... hatar att inte ha minneskortläsare.. tyckte inte att de skulle va nåt problem när ja köpte datorn.. men ja lägger ju bort sladden på ett smart ställe hela tiden som visst inte e så smart... :S men men.. nu måste ja dra mig...

 

tijngeling.. puss

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0