tvätta och städa

japp e ledig idag.... bokade tvätttid nu klockan tio för att inte sova bort hela dagen lr göra nåt annat tråkigt.. tvätt tid mellan 10-13 perfekt.. så ska börja laga mat direkt oxå.. ska koka kött o de ska ju ligga på i några timmar... sen dessutom ser våran balkong ut som en katastrof så tog med mig säcker hem från jobbet igår så vi hoppas på ett städ ryck under tvätt tiden.. :D inte sitta o lata mig mellan tvättarna.. neee här ska de fixar :P
vi har typ pant för en hundring lr nåt som bara ligger o skräpar där ute.. usch.. äntligen har snön försvunnit oxå..

igår jobbade ja bara.. kom hem o mös me min plutt.. låg i sängen o snacka o sen va de läggdags.. ja decka men andres fortsatte kolla på tv.. imorse vakna ja o ser att mitt piller ligger brevid mig hahah frågar andres om han gav de till mig igår.. o fick ett svar att han reste sig upp endast för att ja hade bett om mitt piller.. hmmmmm.. assså de går inte att bara ge mig de i sömnen.. haha de funkar inte så..

ja minns en gång ja o emma va på fest o vi va kalas.. hahaha vi e i hageby... vem känner inte till hageby... vi har ju typ levt där.. iaf.. de börjar me att vi går åt fel håll när vi ska hem.. hmm oki.. väl hemma deckar väl ja som vanligt.. räcker me att ja bara ser sängen hahaha... MEN de ja vill komma fram till e att ja bad emma om mitt piller då oxå men hon stoppa skiten direkt i munnen på mig.. hahah de e så de funkar.. :P fast hon tröck även in panpizza  i käften på mig oxå hahaha de e ju iofs mindre bra.. hahaha fan va gamla tider de va asså.. hahaha

nee nu ska ja rusa ner till tvättsugan så man får nåt tvättat idag... sen e de ba ladda en lista med fet musik o högt ska de va oxå.. :D


seee u later.. tjingeling...



Kommentarer
Postat av: Mamma till världens underbaraste mulatt <3

vsg <3333

2010-03-11 @ 00:38:36
URL: http://891213.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0