Drömmar

finns de nåt värre än drömmar som känns för verkliga?? assså.. ja hatar när ja vaknar sådär av en dröm... drömmen kändes så verklig o ja vaknar upp mitt i natten så har ja tom tårar i ögonen o ville nästan fortsätta gråta... men men.. blev o hålla om andres hårt iaf.. då kunde ja tillslut somna om.. :)

Ahh idag börjar ja iaf fyra.. sååå tråkig tid men men.. då kan ja ta bilen.. :) får se va som händer ikväll... imorrn ska ja iaf hem till min chef o supilera lite :D de ser vi framemot.. o om planerna går som dom ska så ska ja vidare hem till gonza o jasmine som har inflyttningsfest där min baby kommer befinna sig :)

Något jävligt roligt som hände här om dagen va att ja fick en video av min syster min lilla pluttis antonie.. han har haft en grej för sig.. att han spänner sig typ vet inte va ungen för.. rolig ser han ut iaf o vi as garvar.. o nu verkar de som om han har förstått att vi tycker de e kul för på videon gör han sådär o skrattar själv o tycker han e skit rolig.. när ja fick den så stog ja i kassan o ja står själv o typ dör av garv.. pinsamt men ahh skit samma.. o igår när vi skulle sova så somna andres som vanligt bara han blundar men ja själv låg där o tänkte lite o får fram bilden på antonie o börjar skratta.. sjuk som ja e ligger ja där i sängen o fnittrar för mig själv haha störd!!! bara för ja somna med ett leende så skulle de förstöras av den där jävla drömmen... ohhh ja blir arg så fort ja tänker på den o känner bara hat!!!!!!!!

aaa iaf.. nu e ja hungri så nu ska ja käka lite frulle.. lite sugen på o träna ida.. lr typ ta en promenad.. solen lyser ju trotts allt :D



Till Rufus aka Ladygaga :P.... Maaaliiin och  Lena85 <---- deras resedagböcker....

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0