Bittra människor...

Jävla klagande idag va.. men asså helt ärligt.. ja kom till jobbet på ett jätte bra humör... hinner jobba nån timma innan det kommer en kund... ja håller då på o fylla.. går till kassan för att hjälpa henne... Jag börjar med att hälsa glatt som jag alltid gör.. får inget svar... hmm oki.. hon kanske inte hörde, eller ja vet inte.. skiter i det oxå.. vill hon inte hälsa så vill hon inte.. när ja säger hur mycket det blir så rent ut av så kastar hon pengarna mot mig.. för mig blev de automatiskt att ja sa ehh okeeeeej som ett stort frågetecken???? tänkte att hon först kanske råka kasta pengarna utan med flit eller att hon bara blir äcklad av pengar.. vad vet jag... neee inte nog med det så ska ja lägga i varan i påsen så säger hon:
- Nej du behöver inte lägga den i en påse.. ja vill inte göra reklam.. :|
chockad som jag så kom bara ursäkta men vad sa du ut ur min mun..
drygt svara hon:
- ja asså ja kan handla här men vill fan inte göra reklam för er..

assså förstår ni vilken människa eller.. hallå mår du bra eller...ja kunde inte låta bli o flina heller.. men de blev ett automatiskt drygt svar tillbaka..
-nee vi har ju så många andra kunder som gör de så va gör de om inte du gör de med ett stooort leende på läpparna..

ärligt talat.. sjukt hur irriterad man kan bli av bara lite prat.. sen börja jag tänka efteråt att ja borde frågat henne varför.. tänkte om hon tycker att hon har blivit illa bemött eller vad som helst.. har inte en aning.. trött på bittra människor.. fan vistas inte bland folk om du inte kan va trevligt.. ja undrar på allvar hur sånna människor egentligen mår.. fan inte bra i alla fall..

tur att de finns betydligt många mer kunder som är glada och faktiskt kan göra ens dag.. dom är guldvärda...


nee nu har jag fått ur mig det oxå..

tjingeling...




Kommentarer
Postat av: Empa

Låter som att du hade en bra idag igår ;) hahaha.



Hoppas den är bättre idag! ;) Saknar dig. Puss

2010-03-20 @ 15:09:36
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: mina

men gud vilken människa :| idioter de finns asså !

2010-03-20 @ 18:47:23
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: mina

fan va bra :) speciellt för dej som fått betala tebax massa innan de har ju iaf jag sluppit... men så skönt att få tebax massa :)



hahahaha allvar men herregud så pinsam människa !!

2010-03-22 @ 22:30:46
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0