Soooooockkkkiiiiis

Va ju och hämta mallanballan o lenispenis i onsdag.. sååå himla kul o se dom =) passa på att träffa familjen lite när ja va hemma där en snabbis..
va först ute o lekte med min korvis john i sandlådan... men han vägrade va med på bild.. men de va mysigt..
sen åkte ja och mamma till camilla o hälsa på en snabbis.. där fick ja mysa mig mätt för några dagar med min andra soooockis... jonte va ute o lekte så honom fick man inte se så mycke av.. men antonie ville leka.. såå underbar...

idag ska vi till norrköping igen.. de blir fest ikväll.. o imorrn blire grilla med hela familjen.. de e så underbart mysigt..  nu ska ja packa.. o sortera lite tvätt.. tänkte ta med mig lite hem (A) men ja lovar.. ja gör de själv.. =) såå svårt o få tider här.. o därborta har både mamma o camilla tvättmaskin hemma o jenny precis brevid hennes dörr som oftast e ledig.. såå där går det enkelt att tvätta :D


wiieeehoooo  nu ska ja fixa här.. sen gå hämta ut våran fm sändare som vi precis har köpt...

dessutom har vi fått sålt på våran skit audi nu :D:D:D ett problem mindre :P




Gullunge

 

  
Mys o bus med moster..




Lukta på "blomman"


Vi skulle oxå lukta



Sen skulle vi dricka vatten ut mormors glas.. det var godare så..


synd att man bara kan stanna en helg när man kommer hem... meeeen i sommar blir det några dagar extra iaf =)


pusss


Kommentarer
Postat av: A to the G

Såå jävla söööt unge!!! De kan väll inte komma från morsan lr farsan väll??? :P

2010-06-04 @ 13:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0