Nytt försök

Idag ska ja försöka mig på ett nytt försök att gå till skatteverket.. får se hur de går denna gång.. tredje gången gillt..... annars e de inte mycke som händer ida..
Vet inte va som händer med mig..
Igår när vi skulle sova va ja inte trött alls så bebis la sig innerst o ja fortsatte att kolla på tv o de typ klia i hela kroppen.. de gick inte o slappna av.. när jag väl stängde av tvn så kände ja hur trött jag var i ögonen men min kropp kände nåt annat.. för varje gång jag kände att ja höll på o somna så kom denna irriterande känsla i kroppen.. det sluta med att ja gick upp o rörde lite på mig.. ställde mig o kolla ut lite som ett psykfall hahahah men inte blev de bättre av det heller.. ja blir galen.. såå ja vet faktiskt inte vad klockan var när ja somna.. vet att ja höll på o kämpa mig hur länge som helst o tror klockan va typ halv tre tre sist ja kolla på klockan.. o de värsta av allt... att ja vaknar när andres klocka ringer.. pigg o kan inte somna om.. har fortfarande samma känsla i kroppen så ja vet inte vart ja ska ta vägen.. vill bara att tiden ska gå så ja kan gå ut..
Sjukt jobbigt iaf.. någon som vet vad det kan bero på??

puss på er







Kommentarer
Postat av: Kim

Du får gärna ge lite av den energin till mig!

Här räcker det att jag tittar på kudden så somnar jag ;)

2010-01-20 @ 10:08:38
URL: http://glasborgen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Zinkbrist kanske? Har haft det du kan köpa på apoteket kan kiomma efter att man har haft full rulle o sen när man slappnar av så kryper det i kroppen,

Kram o hej

2010-01-20 @ 18:31:51
Postat av: Mani

sv; jaa det har jag :D puss!

2010-01-21 @ 11:04:07
URL: http://memyselfmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0