Förvirrad

De e bara förnamnet.. ja tror aldrig jag har vart så förvirrad som jag är nu... Jag har vart inne på att börja plugga men har inte kommit in på det jag vill.. Nu när ja väl sökt lite fristående kurser o kommit in på dom vet ja inte om jag vill läsa de.... assså ja vet inte vart ja ska ta vägen asså.. sov knappt inatt bara för att jag låg och tänkte fram och tillbaka.. det handlar ju trotts allt om min framtid... o nu när jag ändå har ett jobb som jag verklgein trivs med.. vi har verklgein kommit nära varandra som vänner på jobbet och det känns så skönt o gå jobba..
det är väl så det ska vara??

När det gäller utbildning så har ja funderat mycke på om ja ska skita i dom här kurserna och istället söka till en skola här i sthlm som man skriver personligt brev till.. det är exakt det ja vill plugga o då vet jag att dom inte bara går på betygen.. fan ja trodde inte att det skulle va såhär jobbigt :( men men..
jag har till imorgon på mig o bestämma mig..


Neee nu ska ja åka med Alejandra till skatteverket... känner att ja måste skriva mig här i sthlm så ja kan få all min post hit.. tidigare har min stackars mamma fått skicka allt vidare hit.. Tack för det!!  :)
Sen skulle hon ändå till nacka o hälsa på på jobbet o typ ta en fika.. så de blir perfekt för mig som ska jobba sen o glida runt me henne lite :)



mwaahhh




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det kan inte var lätt att välja om man trivs på sitt nuvarande jobb.Lycka till iallafall inför valet! Ang dina brev så gör det absolut ingenting,skickar en räkning sen,haha näe skoja bara det är kul att leka postman!!hihi :-)) Puss o Kram på dej

2010-01-19 @ 07:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0