shuuuuuu

god kväll gott folk :P
har absolut inget kul att berätta... bara jobbat o jobbat.. sjukt kul på jobbet idag iaf.. skrattat så vi vart nära på att kissa på oss.. ahh de va kul.. mer än så vill ja inte skriva här..
mina grejer som blev fel på förra h&m beställningen kom idag oxå.. wiihiii.. en ny sport topp..
nu jävlar ska de tränas.. :P hahaha roligaste någonsin... men ville iaf ha en fin sport topp när man tränar för de e juh inte så fräsht o använda bhn o mina andres toppar e så gamla så ville byta lite.. såå får vi hoppas att pattarna håller sig på sin plats när man tränar :P hahaha driveer...
nee nu ska ja gå lägga mig lr nåt.. såå uttråkad.. tv nörden kollar på film som vanligt.. oooorrrkkaaaa

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Empa

nej hjärtat du är inte blind :) den ligger på generalsgatan! Samma gård som jag bodde på innan ;)

2010-02-19 @ 11:36:46
URL: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0