holaaaaaa

här ligger ja i sängen o ba chillar... men har bara tio minuter kvar på mig o göra det... ja kan va lite störd o speciell ibland som ni vet men ja satte tidspress på mig själv idag haha får se hur bra de går.. vaknade vid tio... huvudvärk hade ja.. tror ja hade sovit för länge... iaf.. halv började ju våra bästa år.. hahaha ja vet ja vet.. att ja ens kollar på de.. men kan inte låta bli.. finns ju ändå inget annat o kolla på :P efter de ville ja kolla datan lite så satte en tid att ja får bara sitta vid datorn till tolv.. så man inte förstör hela dagen.. såå vid tolv ska ja börja städa.. de ser ut som om ja ska få besök här imorrn av några godingar... meee liiiike.. förmodligen marre roffe o kathy.. de e inte såå stökigt här faktiskt men de e juh som vanligt kläderna som är det största problemet men men va ska man göra :D

asssåå ja blir galen assså.. ja bara måste utomlands.. ja får panik i de här vädret.. men förmodligen så e de inte långt kvar tills vi drar me hela tjocka släkten... nästan iaf.. min ena syster med familj ska ju inte me :( men men..
sen har vi faktiskt börjat kolla på thailandresor till nästa vinter.. ja ville helst till karibien men man kanske kan börja med thailand.. ja vet inte varför men de känns som att thailand är ett måste att besöka i sitt liv.. tråkiga e juh bara att alla åker ju dit.. ja gillar att åka till ställen där det inte är för mycke turister.. o thailand lever juh på sina turister.. o typ alla ja känner åker till thailand så man lär väl känna folk i varannat hörn.. men men.. de e väl en upplevelse de oxå :P

nee nu ska ja lägga ifrån mig datorn :P

tjing tjing...









ooooppp tiden rann visst iväg.. nu måste ja skynda mig :P



Kommentarer
Postat av: Marre

Alltså vad jag behöver sola nu....å det e så fint det dääää där kortet

2010-02-22 @ 19:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0