tjinixen

sitter o väntar på nicole som är på väg hit.. vi ska ta en fika :)

igår va en mysig dag.. eller den va mysig från början.. sen kan det ju såklart inte gå en dag utan att nån ska göra mig irriterad.. ja börjar bli galen på det!!!!!!!!!! men iaf.. vi åt den där skiten yakiniku o sen sushi... yuummmiiiiiiiiee.. sen gick vi runt där i området lite.. åhhh va ja vill bo där.. så e det nån som skulle vilja skänka mig några miljoner eller investera på en lägenhet så call me :P hahaha asså det är så underbart där.. allt nytt o fräsht..
sen åkte vi till nacka o gick runt lite.. visa mitt jobb =) när det stängde åkte vi hem till oss för o visa våran lägenhet.. andres började göra pannkakor.. vi va typ 12 pers haha i våran lilla etta men på nåt sett så va det så himla mysigt.. vi åt pannkakor o kvällsmat o kolla på massa bilder o även gamla videos från chile när vi hos dom sist.. roligt..

idag var det bara att gå upp klockan sju för att gå jobba.. försökte väcka andres.. det var verkligen som om jag hade med ett barn o göra.. eller ännu "bättre" en trött tonåring hahaha men på nåt konstigt sett så tycker ja att jag han e ganska söt ibland när han e sur :)

nee nu ska ja göra lite sallad :) o vänta in nicole :)



tjingeling..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0