god morgon

Varför kan man aldrig sova när man väl får sova?? Idag är min enda lediga dag på typ 12 dagar o såklart ska man vakna vid åtta.. men men.. skulle ändå tvätta idag så gick ner o kolla om det var ledigt redan.. o de va de =)
Min älskling tog heeeela disken igår.. tror ni ja njöt lr.. skojja inte asså.. helt underbart.. men de e inte mer än rätt ;)

Jag vill oxå berätta att jag nu kan börja träna.. har träningskort och min egna personliga tränare :D wooohooo... andres såklart hahah.. ville gå träna idag men vi får besök senare idag så vill ha allt klart.. med tvätt o städ..

Annars händer inte mycke.. har lagt in alla bilder från sommaren i datorn nu.. dom får ni se nån annan gång...

Jag längtar sååå galet efter helgen den 20 augusti... den helgen kommer bli mer än guld.. o den som förstör den för mig kommer ja skicka åt helvete :) så den här helgen ska bli såååå bra..

nee  nu ropar tvättstugan på mig igen.. ville iaf ge er ett till livstecken :P

tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0