Äntligen ledig!!!!

äntligen ledig efter typ 12 dagars jobb med en dag ledig.. men det har gott bra :) nu e ja ledig i typ en vecka.. i onsdags fick jag ju sluta tidigare eftersom våra chilenare skulle åka hem på torsdagen.. åkte dit o va där i några timmar.. jag måste erkänna att det var jobbigare än vad vi trodde att det skulle va.. framför allt när min lilla sofia som är helt fast i mig kom o satte sig i mitt knä och sa -snart ses vi inte mer för imorgon åker jag tillbaka till chile och jag kommer sakna dig jätte mycket.. hallå ungen e fem.. va säger man.. sen ringde min syrra så jag gick ut o prata med henne en snabbis och när jag kommer in igen så ligger plutten o gråter för hon vill ha varje minut med mig innan jag skulle åka hem.. assså så söt.. hur många fem åringar visar sånna känslor..  men men.. det var ju inte första gången vi såg och framför allt inte sista ;)

Nee nu ska ja plocka undan lite.. åker ju hem idag :D wiihooo.. läget kunde ju vart bättre men va ska man göra.. jag får iaf träffa mina bebisar och det känns faktiskt som viktigare..





I safariparken..




Pusss


Kommentarer
Postat av: Empa

hahaha men asså, beata gifter sig på lördag så jag måste ju checka om hon updaterar ngt :P hahaha

2010-08-25 @ 00:11:56
URL: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0