shuuulululu

Här sitter ja o filurar.. va egentligen min lediga dag ida men min chef fråga om ja kunde jobba några timmar ida då hennes lilla trollunge fortfarande e sjuk.. skulle ba bli fyra timmar mellan 12-16 så de kan ja väl lika gärna göra då än o sitta hemma o glo när alla andra ändå jobbar...

efter jobbet ska ja träffa min pluttiluttis igen.. får se va vi göra.. ja vill iaf gå till party butiken o kolla om de finns nåt roligt :)

en fråga till camilla e iaf..  va vill antonie ha i dop present.. ja vet lixom att du inte vill ha ett sånna dära silver grejer för de lär du väl redan få av alla.. hmmmmmmm....

igår jobbade ja i farsta men slutade fyra.. åkte o träffa andresitooo sen mötte vi jamie o gick o tog en cider/bärs.. sen följde vi me jamie hem.. ville mysa lite me bebisen... han har en dotter på 8 månader.. ohhhh va gullig hon e asså.. o eftersom jamie e kock laga han mat oxå.. tuuuuuuuuuuuuung mat för att bara "slänga ihop lite" som han kalla de..
ajaa där va vi o kolla på matchen iaf.. barca vann som vanligt o zlatan o messi e juh lika tunga me deras mål som vanligt oxå.. :D

hmm ikväll måste ja gå lägga mig tidigt asså..  ja börjar juh inte tidigt imorrn men för andres skull.. vi har fan sagt varje da att vi ska gå lägga oss tidigt men ändå fastnar vi me saker o 2½ män på tv fram till tolv ett.. så ikväll blire efterlyst o sen sova förhoppningsvis :)

puss på er..

 

föresten.. ja e ganska nyfiken.. asså ja ser att ja har ganska många besökare asså.. vilka e ni?? trodde ba de va typ mamma camilla mina o empa som läste här... hmmm..  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag viiill hem o chilllaa!!! pallar inte va hääär har solen på mig o sitter med en tröja, kommer fan somna när som heeeeeeeeelst!! Aja ses sen tjaah ;)

2009-09-23 @ 13:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0