god morning...

... gott folk...
ida e ja skapligt pigg.. vaknade när andres skulle gå till jobbet o kunde inte somna om.. men de va ganska skönt ändå.. kunde göra mina stuffs utan o stressa... så titt på fan så han ja juh tom slänge n ett inlägg... ja ser juh ändå att ja har ganska många besökare så de e väl lika bra o skriva då även om ja skriver nåt helt ointressant.. kan inte förstå vilka som e intresserade att läsa om mig :P

imorrn ska ja va modell åt Vicky Bohman... de ska blir sjukt kul.. hon skrev till mig o hade lite panik.. o med turen så va ja juh ledig imorrn o de passa juh skit bra.. hon ska tydligen ha ett slut prov på dom tio första veckorna i hennes make up artist utbildning.. efter de ska ja gå göra naglar.. skönt o ta hand lite om sig själv.. :)

Jobbar typ röven av mig nu... tråkiga tider som fan men va ska man göra.. pengar rullar in som dom ska iaf.. o de e juh nice :)

helgen blev de en stress visit till norrköping... åkte efter jobbet i lördags.. kom fram på kvällen.. sönda döptes min lilla GRODA  (andres de står groda o inte gordo) hahahahaha

iaf sen blev de e o åka tillbaka till estocolmo för o jobba.. galet trött på vägen hem iaf.. men klarade mig.. juanito sjöng två fina låtar på dopet.. man blev juh typ tårögd.. assså texterna va fina o sen står man där me lilla tjockis antonie.. han va så duktig...
sjukt kul när vi kom hem till camilla efter dopet.. sitter hon me antonie o ja går dit o ba visar mig.. o ungen börjar as garva direkt :S o ja frågar tom camilla va skrattar han åt :S o hon svarar åt dig hahaha oj ser ja så rolig ut hahahaha såå söööt.. vill ba käka upp han..  men men.. sen e juh självklart moster tillslut rolig så vi skrattar lite extra sen oxå..


ikväll blire ut o käka me mariana.. ska bli mysigt.. skönt o få snacka av sig lite o sen bara umgås hon o ja.. de känns som om de va länge sen nu.. <3

tjingeling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0