vaccin

skönt o skriva av sig lite vare... veckan som gått har vart bra :) fram till nu då :( jobbat har ja gjort och i tisdags gick vi ut efter jobbet för o ta en drink o umgås lite.. vi hade skit kul.. som ja har sagt tidigare så har ja så himla kul me mina kollegor och trivs så bra me dom.. folk e helt galna :D en drink blev två drinkar o de blev shotts mm.. vi alla blev nog lite "runda" om fötterna :D men eftersom de stängde tolv o de va tisdag så åkte vi hemåt då.. vi va juh faktiskt tre stycken som skulle upp o jobba dagen efter.. andres stackarn fick va vakne o vänta på mig så han kunde komma o hämta mig vid tåget.. !du e bäst bebis! hmm bakis va man.. men de va de nästan värt.. skulle slutat tre men eftersom vi blev klara med leveransen så fick ja gå då.. klockan var då ett och det var skit lugnt i butiken.. hem o sov i två timmar va vad ja gjorde iaf :D

Så blev de att ja o andres åkte o vaccinera oss..kände att risken e väl typ större att ja går ute på gatan o blir påkörd o dör än att ja skulle bli sjuk av de här.. de gick bra men armen gör ju galet ont idag... o typiskt såå vakna ja tidigt imorse på min lediga dag att jag knappt kunde röra mig för jag hade så ont i ryggen.. ja e inte den som gråter när jag har ont men tårarna va inte långt ifrån... när bebis sluta jobbet åkte vi till ikea.. prova sängar.. hmm ja har sett en säng med massage i.. den skulle ja vilja ha :D men tror den e från sängjätten.. man undrar juh va den kostar..

därefter blev de citygross.. stor handla lite.. ja själv gick som en gammal tant o bara hade ont.. usch.. o nåt konstigt har hänt i svanken iaf.. ja kan inte beskriva vad men ja visa andres förut o han tyckte de kändes äckligt!!! hmm ahh va ska man göra!! när vi kom hem lagade min diamant pizza :D mummsfillibabba :D

e de nåt jag önskar mig i julklapp så e de nåt i massage väg iaf.. efter idag så vill ja aldrig ha ont i ryggen igen!!

nu ska ja gå krypa ner hos min finaste!!

pusss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0