gääääääääässsssp

Ahaaa då verkar de som om ja har kommit in i en period igen då ja inte vill sova.. lr ja vill sova men inte min kropp :S vet i fan.. igår natt va de sjukt jobbigt för varje gång ja höll på o somna hade andres massa konstiga grejer för sig o nu inatt låg ja ba helt klar vaken o visste typ inte vart ja skulle ja vägen.. när ja väl lyckas somna ska man vakna av en jävla dröm.. o så fort ja blundar kommer ja tillbaka till drömmen så ja inte ens vill somna igen... finns de nåt värre lr.. o att ligga vaken innan andres klocka ens ringer.. ahheee ja vet inte ens va ja ska säga om mig själv :P sist ja hade så här var i augusti o trodde ja aldrig att ja skulle få sova ordentligt men efter en resa till sardinien blev de bättre igen.. hmmm vart ska ja behöva åka den här gången :P

o imorrn bara för ja ska börja åtta kommer ja väl kunna sova hur länge sen helst bara för att ja inte får..  



ahh för er nyfikna angående inlägget innan så neeej det har inte hänt nåt.. jag tyckte bara citatet va bra!!!







Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan,Oh vart har min lilla flicka tagit vägen????har inget hört ifrån dej på flera dagar.Hoppas allt är bra med er,slå en pling när du är ledig....Puss o kram <3

2009-11-16 @ 11:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0