ujujuj

Stolta ja fick bra betyg i skolan... VG i både geografi o samhäll.. hur de gick till i geografi vet ja inte.. men nöjd e ja.. matte vet ja inte än o MVG i spanska.. wooohooo sååå nöjd.. o Andres e nog mer nöjd än mig för nu blir de sms på spanska hahaha för han vet juh allt vilket innebär att han vet att ja förstår mer än va ja visar hahah hmm inget ja vet nåt om :P
Kan ni tänka er så bra betyg om mig?? Neee där ser ni.. om ja vill så kan ja ;)

Ahh igår månda skämde ja ut mig egentligen.. men den bjussar ja på :P
Sitter i bilen på väg till mitt jobb i nacka för att hämta mitt sommarschema.. När man kommer in i parkeringshuset måste man trycka ut en lapp för att se vilken tid man kom (tre första timmarna gratis)
Ahh sen märker ja ba hur folk glor på mig.. tänkte att ja måste va sjukt snygg me så många blickar på mig.. *skoja* iaf tills ja kommer på att ja sitter o sjunger sönder mig i bilen o då glömt o dra upp bilrutan...
Konstigt att folk titta.. iaf ja skiter i känner juh inte dom så som sagt ja bjuder på den..
 
Ajaaa ida grilla vi lite hos mina.. mumsimums... imorrn får ja se va som händer.. ska iaf kolla på Barca imorrn me Gio om planerna fortfarande ser ut som vi planerade.. GooooBarcaaaaa.. imorrn gäller de!!!!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: kim

Tack Tack =) Grattis till dig oxå!!!

2009-05-27 @ 18:45:54
URL: http://glasborgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0