Bilder

Idag orkar ja faktiskt inte skriva så mycke.. men de e juh inget ovanligt me tanke på att de går en månad mellan inläggen :P
Idag kanske de blir utgång med alla tjejer.. va juh inte igår direkt som ja bara gick ut me er.. men men.. så blire när ja e me babe på helgerna.. de får ta o accepteras helt enkelt.. tur att de blev en onsda.. så ikväll tjejer får ni ha mig alldelles för er själva :P

Saknar min bebe så sjukt mycke... varför ska de va såhär.. men men.. snart e skolan över o då kommer ja till dig<3

    



Vill passa på o skriva grattis i efterskott till världens bästa låssaspappa som fyllde år i måndags...


Han o mamma..


Sen måste ja juh oxå säga grattis i efterskott till världens bästa och sötaste kompis emma som fyllde år igår..



Nu va detta inlägg slut..
pusss o kram

Kommentarer
Postat av: Empa

Haha säger hon som hade bloggtorka i över 2 månader! Haha.

2009-05-20 @ 17:56:34
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo soppan e faktiskt väldigt god!

Men man blir ju rätt trött på den!

Gött att man får äta lite annat i alla fall =D

Ja, testa vett ja!! värt ett försök, bra för kroppen jue!

Ja kan va försökskanin först hehe =D

2009-05-22 @ 14:01:54
Postat av: Lena Nilsson

hrm konstigt att mitt namn inte va me.. de förra va från mig i alla fall :P

2009-05-22 @ 14:02:56
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0