Beyonce feber!

Som dom flesta vet lr inte så va ja på Beyonce konserten i onsdags me Nicole o hennes vän.. De va en sjukt bra konsert o va värd varenda krona!! Ni som inte va där missa nåt stort.. (hoppas inte Ouraka läser de här nu haha då lär hon väl börja tjuta haha) Iaf de va sjukt bra.. man ba rös i kroppen i vissa låtar.. vissa låtar e verkligen starka asså.. o inte tala om hennes röst som e ännu starkare... jaja nog om henne..  




Annat idag är att min bästaste o käraste vän Mina fyller 25år... STORT GRATTIS till dig o hoppas du får världens bästa super duper dag!!! Älskar dig <3



Nee nu ska ja plugga innan vi ska bege oss till Norrköping.


Vi ses.. pusss o kram


Kommentarer
Postat av: thina

Jag är inte avis på dig, haha! Gillar bara en låt med beyonce, och det är "If i were a boy". :P

Själv ska jag på Rammsteins konsert i danmark i decemeber, DET DU! ;P Grym jävla industrial metal som du säkert inte lyssnar på, haha! :P

2009-05-15 @ 17:20:41
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är inte avis på dig, haha! Gillar bara en låt med beyonce, och det är "If i were a boy". :P

Själv ska jag på Rammsteins konsert i danmark i decemeber, DET DU! ;P Grym jävla industrial metal som du säkert inte lyssnar på, haha! :P

2009-05-15 @ 17:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0