Snodde från Empanada..

Telefonboklista

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!


- Har du pussat nummer 2?

A de blev Anton.. o ja de har vi väl gjort men de va väl runt 1-2 års ålder haha

 - Vad har du för relation med nummer 20?
Vi gick i samma klass men pratar inte så mycke längre så hon pluggar o lever sitt liv i Australien (Anna.A)

- När ska du träffa nummer 30?
Vi ses inte så ofta så vet inte när de skulle bli.. (Christina Björn)
- Är nummer 18 söt?
Jo hon e väl söt... (andres mamma)

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Snäll o rolig liten filur.. (Andres bästa kompis Erik)

- Gillar du nummer 14?
Joo han e jätte snäll.. han hjälpte mig me min matte :) Gonza, oxå Andres kompis.. o nej ja har inte bara Andres kompisar i telefonboken :P
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nej vi har inte träffats på år o dar men vi pratade om o ha Reunion me gamla gänget som alltid umgicks.. men de va oxå som sagt flera år sen hahah (Aida)
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Hon har juh precis fått en dotter så de blir väl när ja ska o hälsa på :) (Åsa min gamla chef men oxå vän)

- Är du nära vän med nummer 23?
Neee men va en gång i tiden (Axén)

- Har du gått på bio med nummer 4?
ehh naee hahaha (Alfredo)

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Hahaha neee... brunis e ingen ja pratar me så ofta hahaha.. men han o natta har nog världens sötaste son..

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Vi pratar inte så ofta men vi tog en fika för nåt år sen när ja va i sthlm o då blev de bara gamla minnen.. fiiifööööhhh (Alisha)
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Aaa självklart.. (Andres kusin Alexis) TCAHM TCHAM TCHAM

- Vad har du och nummer 26 för relation?
En av mina bästa vänner (Lena)
- Vad skulle du vilja göra med nummer 11?
Skaka på rumpan tesammans.. (Andres kusin Caro)

- Vad är det bästa med nummer 8?
Oj Oj Oj de blev min älskling!!!! Behöver ja säga mer än att han bara e bäst lr!! mwaaaaaaaahhh

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Aaa men mest när ja träffar hans flickvän selma lr när han umgås me Andres (Murat)


Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

De e väl inte du som klippt av dig ditt hår för bövelen????

2009-03-13 @ 01:01:05
URL: http://leenaas.blogg.se/
Postat av: chris

tja!

en kompis kan nog fixa paketresor det kommer kosta 700 pund och då ingår flyg från sthlm, två hotellnätter och bra platser till michael.

osäker på datum än men är ni intresserade?

jag tror tyvärr inte jag har råd att åka men jag vill så himla gärna...

säg till kan du få hans mailadress om ni nu är desperata =)



Mvh

Chris

Postat av: Thina

Yo kussen, nu har jag äntligen hittat din blogg också, haha!

2009-05-09 @ 09:26:45
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Lena Nilsson

Ja visst e vi söta!

Och skapligt berusade, fattar inte va som gick snett den kvällen hha =D men kul hade vi!

2009-05-13 @ 00:18:25
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0