Veckan..

måndags va ja me camilla o mina hela dagen o mös me mina små barn.... tisdan skulle blivit bio men de blev inget av me de så blev chill på fridas balle.. empa kom förbi en sväng oxå så vi satt hur länge som helst o funderade på va vi skulle äta.. hmm smörgåstårta.. top pizza.. max.. mc donalds.. ahh man va sugen på allt när vi va sådär hungria haha.. men iaf.. sluta me driven på mc donalds.. 

  

Fråga mig inte va empa styrde me på dom två sista bilderna hahaha hon typ kolla på nåt o blev väl så inne så att hela stolen följde me hahaha helt plötsligt vippa hon bara åt sidan iaf ahahah.. kul hade vi iaf. :)


Igår va ja hemma hela dagen.. familjen va stressad över sin resa så mamma fråga om ja kunde åka bort till mc donalds för o köpa mat.. aa o ja som käkade de dagen innan va juh inte ett dugg sugen på de men tänkte prova den nya salladen som fanns.. äeee fy fan va äcklig... de va juh inte så gott att de knullar i mun som frida så fint fick ur se de när hon högg in i sin burgare i tisdags hahaha...
Va barnvakt åt John en stund igår oxå.. vi gick o titta på hästarna.. en mysig liten promenad.. han e juh så gosig nu när han börjat prata så mycke :) munnen gick i ett på han :) o fyllde vagnen me stenar gjorde han oxå.. hah sötnosen min..

Igår kväll va ja förbi hos mina barn o mös lite innan ja ska bege mig till sthlm igen.. vet juh inte hur länge ja blir kvar lixom.. :)


Nu e vi klara för o åka :) see u later..
Pusss

Kommentarer
Postat av: Empa

men tack för den passningen! haha

2009-06-19 @ 13:54:19
URL: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0