Sol

Vilket underbart väder... fy fan.. ja har leget som ett moje på balkongen o solat lite men nu kom de mest skugga... Hoppas andres slutar tre ida så då fan ska vi åka o bada nånstans.. lr iaf njuta i solen :)

Vaknade som vanligt vid halv åtta ida när han gick till jobbet men lyckades faktiskt somna om vid tio när ja kolla på tv.. när ja vakna till, hade min underbaraste skrivit något fint på msn för o påminna mig om nåt.. detta ledde till att ja vakna me ett stort leende på läpparna :) du e bäst älskling...

R.I.P!!!! DU KOMMER ALLTID VA STÖRST!! säger:

-que haces mami

-1år o 5 mån idag o jag är fortfarande nykär!

-Jag älskar dig så mycket

-(K)min ängel mi princessa mi todoo!!!! :D 

Inget speciellt o fira kanske men tiden går så sjukt fort.. o kärleken som fortfarande e så stark... när ja har vart hemma i norrköping o ska träffa honom igen har ja lixom fortfarande fjärilar i magen... helt sjuk vilken känsla de e ...

Ingen ska någonsin få komma emllan oss.. va som än händer.. Älskar dig min plutt



Inte världens snyggaste bild men den får ja bjuda på ;)

Kommentarer
Postat av: Mary

Men sofia OMG!!! Jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRR ni e så sötttttaaaaaaaa.......fan jag fick nästan en tår där! Hoppas att ni alltid ska ha det så där!!!Eller det ska ni.och JA ingen ska komma i mellan er annars jävlar!!! Då släpps pitt bullen lös...haha Puss

2009-06-27 @ 20:34:49
Postat av: ouraka

såå jävla söööta :) bästa paret ni ger mig hopp om att kärlek finns haha PUSS

2009-06-29 @ 13:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0