Powerwalk

Ahh idag vakna ja vid halv åtta igen när andres gick till jobbet.. låg o kämpa mig i ca 30 minuter på att försöka somna om men de va juh typ omöjligt...
Så med camilla i telefon gick ja ut o tog mig en powerwalk på ca 40 minuter.. Mår mycke bättre om dagarna när ja går ut o går på morronen så fattar inte varför ja inte gör de varje dag längre som man gjorde förr.. men men.. ska försöka ändra på de :)
såå på me träningskläderna, gympadojor o insmörjda armar (tänkte försöka få lite färg när ja ändå e ute) o telefonen i högsta hugg så va de ba för mig att traska ut.. vilket underbart väder de e asså.. nu väntar ja ba på att emma ska vakna så ska ja åka dit.. finns tydligen en strand precis där hon bor så då ska vi väl lägga oss o steka lite :D
en dusch kan ja lova att ja behöver nu oxå efter den här svettiga rundan.. men först.... frukost....

Pusss o kram




Kommentarer
Postat av: mina

så roligt att du börjat blogga mer :D ohh skönt för er... ska me ut i solen me barnen snart =)

2009-06-23 @ 10:00:16
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0