hmm bakis fortfarande??

aa de e ju en bra fråga asså.. sovit sjukt dåligt inatt.. käkade vid fyra nån gång igår.. sen blev de inget mer på hela kvällen.. va inte hungri lr så glömde ja bara bort de för ja gick o la mig hungri sen.. vaknat hela natten av att ja mått illa oxå... hmm iaf.. efter att kämpande me o kunna sova under natten gav ja upp när andres skulle upp o jobba... han va juh inte direkt tyst imorse heller såå ahh nu ligger ja här i soffan o mår skit.. va nyss o spydde.. ja ba what.. fattar nada.. hahah aaa men så kan de väl gå efter en hård helg haha.. ja har fortfarande inte lagt in bilderna från helgen.. ska göra de sen så få bloggar ja igen ;)

kan juh iaf bjuda på lite bilder från förra helgen som skulle bli lugn... hjälpa axon o mariana o fixa deras hall.. ahh den började lugn iaf...

 

men under tiden spacklet skulle torka så blev vi juh sjukt party sugna.. så de sluta såhär...
     
  

o när kvällen va slut.. hmmm hade vi två jobba odrägliga ja vet inte vad som gick mig o mariana på nerverna hahaha
 

men kul hade vi iaf :)

nu ska ja nog lägga ifrån mig datan en stund..

puss från mig





Kommentarer
Postat av: Pega

vad fina ni är ihop sofia:) Hoppas att allt är bra med dig:) kramisar

2009-06-23 @ 10:08:24
URL: http://peggy.blogg.se/
Postat av: Mary

Ha ha ha aaaa verkligen!!! Dom gick mig på nerverna verkligen båda två!!!!Men vi har ändå roligt!

2009-06-27 @ 20:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0