bloggtorka

som empanada kallar de....

men ja har inte s mycke roligt o skirva... bara jobbar o jobbar om dagarna.. så ja skirver väl när ja har nåt o berätta men så ni vet, ni som verkar sakna uppdatering så lever ja iaf :)

ida kom mina o hämta mig på jobbet.. dom hade vart i enköping o skulle hem så hon tog svängen förbi sthlm :) de uppskattas ska du veta.. va helt underbart o träffa er.. mina kevin o nicole.. har saknat er...

men men.. nu sitter ja här o somnar snart.. o de får ja inte göra för då kommer ja vakna sent o inte kunna sova på natten så sitter här o glor nu när dom åkte hem.. o andres e hos erik.. inte en jävla aning när han ska komma hem.. typsikt bara för ja sluta 16 ida.. men men.. va ska man göra..

tjingeling

Kommentarer
Postat av: mina

de va kul o få träffa dej me :) har ju inte sett så mycke nu under sommaren :( o vi saknar ju dej me! efter sommarn sen så får vi komma upp o stanna en heldag iaf :D pöss

2009-07-22 @ 22:00:20
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0