Plugg

Ja är såååå duktig.. igår va ja me snälla Gonza o plugga matte.. hade nåra tal ja behövde hjälp me så han erbjöd sig att hjälpa mig eftersom han skulle bli mattelärare.. men nu fick vi reda på att han skulle bli socionom istället.. varför bytte du ämne.. du skulle bli en jävla bra matte lärare iaf :) tack för hjälpen iaf :)

Jaaa o nu medans min plutt e o tränar passar ja på o plugga igen.. blir en chock för hjärnan som absolut inte e van vid så här mycke tänkande :P dessvärre e de inte lika roligt ämne som matte utan istället samhällskunskap me bara grejer om riksdag och regering.. finns de nåt tråkigare o mer ointressant :S aeeee vaaa...

Jahopp dags för nästa utmaning.....
Tyvärr kommer ja nog sno nåra från empa :)

7 sanningar om mig!

1. Jag snoozar alltid innan ja väl går upp.. allt från tio minuter till en timma hahahaha ni som känner mig så älskar ja o sova :)
2. Jaaa man kan säga att ja e rätt så beroende av min mobil oxå faktiskt :)
3. För första gången i mitt liv så känner ja att ja e riktigt riktigt riktgit kääääär... Tack gud för att han tog mig emma o empa på våran resa där ja fann mitt hjärta... för er som inte vet så har vi nu passerat ett år :) o ja önskar de blir många många år till :)
4. Att ja ibland önskar att ja kunde dela min kropp i många bitar så ja hinner umgås me alla.. Jonte, Min gudson Kevin, Mikaela, Jenny Hjärnlös, Carro Carling.. ahh de finns många ja önskar kunde träffa mer.. :( men ja lovar.. öven fast vi inte hörs så finns ni alltid i mitt hjärta o mina tankar...
5. Ja gnissnar väldigt mycke tänder på natten för er som inte har erfarenhet av de :P hahaha
6. Jag önskar att ma kunde dra fram tiden så man har utbildning o jobb osv så man själv kan skaffa sig en familj.. :) så sjukt mysigt me barn... o tro mig.. ja vet att de kan va annat än mysigt oxå.. hahaha
7. Jag älskar att resa o uppleva nya plaster.. framför allt älskar ja att ligga o glassa på en strand.. finns de nåt härligare.. :)


Där har ni. :) bara en utmaning kvar som ja såg idag.. ladda upp tre bilder på tre kändisar lr nånting me nånting.. :S
får bli en annan dag :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Empa

Haha, pratade faktiskt med Emmos häromdagen att tänk om vi inte åkt till mallis o du inte hade träffat Andres utanför hotellet... då hade ni förmodligen inte varit tillsammans nu! SÅÅÅ det var ju tur att vi åkte dit :D

2009-02-18 @ 23:04:10
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: Mina

de e så roligt höra dej prata om o skaffa familj o barn asså =) på de sättet som du gör nu.. måste va för att du känner att du träffat rätt asså så fixa klart din utbildning nu :P hahahha

2009-02-20 @ 20:18:48
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: Din enda!

DU E BÄST! ;)

2009-02-23 @ 23:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0