manliga Kändisar

Eftersom ja har en utmaning kvar så e de väl dags o göra den annars klagar väl empanada snart på d ;P
Ja kommer precis som min syrra inte gå efter utseende för nu när ja sitter o tänker kan ja faktiskt inte komma på nåra snygga... ja har juh redan min kändis o han e juh finast i världen...o tack för världens finaste kommentar mwaaahhhh men faktiskt efter mycke tänkade har ja svårt o komma på såhär på rak arm så ja lägger in tre bilder på mina kändisar :)





Så då har vi fått de klart... de här e iaf mina kändisar... en stor puss till er...

Nu ska ja jobba vidare för o sen stressa in till stan o ta en fika me min gamla chef Åsa... hon ska egentligen ha en bebis imorrn.. men den lär juh nog inte titta ut än :)


puss i påsk



Kommentarer
Postat av: Mina

sötaste kändisarna =) hihi

2009-02-26 @ 10:32:49
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0