Norrköping

I fredas bestämde ja mig för o åka hem till mitt norrköping... min pappa me familj från gislaved kom till norrköping på fredan så på lördan skulle ja åka hit... asså helgen va redan irriterande av många saker.. droppen va verklgien när ja missar mitt jävla tåg oxå.... då bröt ja typ ihop av ilska... när ja väl bestämde mig för o åka hem så vill ja komma dit skapligt o hitta en tåg som va perfekt.. min mamma skulle åka iväg från buss stationen tjugo i fem o ja skulle kommit in fem i halv fem.. så tanken va att hon skulle ta bilen dit o vi hinner säga hej o ja tar bilen hem.. men neee den planen sprack juh ganska hårt när vi såg tåget åka iväg.. trodde aldrig ja skulle få komma hem hahaha.. sluta iaf me att ja o andres drog oss in till t-centralen o köpte en bussbiljett till mig o sen gick o käka.. vid sju kom ja äntligen fram till norrköping me bussen.. ja som hatar att åka buss... tur att min pappa kunde komma o hämta mig iaf..
åkte hem till min farbror oscar.. alla va där.. kul o träffa dom.. sen blev de utgång.. ohh träffa massa gamla tjejer.. de va oxå mysigt :) annars har ja mest spenderat tiden me min syter.. va o mös lite me min korvis oxå.. o honom ska ja passa en stund imrorn.. hann oxå me en kopp te hos melissa :D

tanken va att jag och camilla skulle åka in o sola tills vi insåg att dom hade stängt.. mörda melissas telefon med samtal men hon svara inte.. tillslut gick vi och knacka på ändå :) där står hon o bakar bröd o har inte hört telefonen.. så gulligt me hennes växande mage.. myspys...

nu ligger ja här o saknar min bejb... o tänker om ja ska åka hem imorrn lr tisda.. hmm vilket blir bäst...
åker ja imorrn blir de nog på kvällen o åker ja på tisda blir de på förmiddagen men då måste ja nog dra med mig alla saker till jobbet.. hmm palla...


nee nu ska ja sova.. puss på er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan,kan du inte lägga upp en liten bild på eran nyklädda julgran??Kramizz

2009-12-08 @ 08:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0