god jul

aa ja hade iaf vart snäll i år :D min tomte va sååååå snäll.. :D så underbar.. fick massa fina julklappar..

 

detta plus en sjukt snygg adidas tröja som ja dock inte hitta en bild på fick ja av min älskling.. du e så bäst :)

av familjen fick ja/vi lite blandat.. kastrullset som ja hade önskat mig.. en annan grej till köket som ja inte vet hur ja ska förklara.. pengar, nagelkit grej, vin + rödvinsborttagningsgrej hahah så jävla bra o ha :D presentkort mm mm.. andres fick oxå en film utöver detta.. ingen mindre än baksmällan.. såå rolig..

eftersom min bejbi fyllde år för en vecka sen oxå fick han välja va som skulle va present och vad som skulle va julklapp.. :) men han blev oxå nöjd hoppas ja :P.. en av grejerna va iaf en armani klocka som han önskade sig.. o en parfym o en tröja o lite annat småplock :D

efter norrköping åkte vi till stlm.. först blev de tyresö till andres mormor o morfar o därefter hem till alexis o silvana där hans pappa o ely oxå va.. de va mysigt.. andres gick agera jultomte.. roligaste jultomte ja har sett på länge iaf :D bäääst va du..

alexis sitter här o ger mig order för vad ja ska skriva.. "du måste skriva att ni e här o att vi e fett sköna".. vi sitter här o e lite onyktra med andra ord.. inte ja men andres o alexis e.. såå då vet de ni oxå..  

nee nu orkar ja inte skriva mer.. natti natti..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0