dagens...

Idag va ja ledig.. skönt.. dagen spenderade ja me marre.. snäll som hon e kom hon o hämta mig för att sen åka hem till henne igen..

när andres sluta åkte vi oxå o hämta honom.. sen drog vi oss mot kungens kurva.. myyyspyyys.. först rusta o kolla lite sen Jula för o köpa julgran i sen till ikea för att byta en ram som vi köpte som va sönder.. av att bara gå o "strosa" runt lite så brände man en lax jävel hur lätt som helst hahahah kan inte låta bli.. kom hem me julgran, dörrmatta, ny ram, doftljus, julgrans belysning o lite mer julgranskulor.. jag vill bara slänga upp den där granen nu men känns lite för tidigt.. till helgen kanske.. då kan jag nog inte hålla mig mer haahahahah bara julgardiner som saknas nu.. andres vill inte sätta upp förra årets gardiner för de e ju faktiskt hjärtan på dom... så han farbror får låna dom.. lr ta dom.. ja vet inte.. såå e de nån som vet vart det finns fina julgardiner som e lite mer "killiga" alltså inte för mycket rött o inte hjärtan så hojtaaaa.. :P Andres verkar inte fatta att julen består av röda färger.. hahaha puss på dig..


skulle egentligen glidit förbi city gross oxå då vi köpte massa festisar där förra veckan.. o när ja skulle dricka en i helgen smaka den rutten.. men konstigt.. den gick ut i augusti.. hmm alla ja har pratat me tyckte ja skulle ringa kosumentverket o fråga va ja ska göra för att ja säkert "kan få pengarna tillbaka".. inte för att ja orkar tjaffsa om en festis men de va ju inte den enda som hade gått ut när vi kolla sen.. konsumentverket tyckte ja skulle anmäla dom till miljöverket nånting me nånting men palla tänkte ja.. men andres ringde glatt till city gross men pratade med en otrevlig butikschef som ungeför påstod att han ljög o att detta va omöjligt.. ehh oki.. då ville inte andres va trevlig länrge.. så han ringde istället glatt till de där miljöverket för att anmäla dom hahaha dom skulle ringa tillbaka till honom imorrn.. får se vart de här slutar hahahah tanken va inte att göra saken så stor men när man inte  får ett trevligt bemötande blir man inte trevlig själv till slut..


skönt o jobba 8-15 imorrn.. kanske 16.. får se.. men frågan e juh när ja ska somna.. andres snarkar som en björn här brevid mig.. roligast va att ja väckte mig själv igårkväll av att ja snarka hahaha ja hade glömt de men kom på de när vi prata om de ida haha o ja minns att ja blev typ rädd hahaha roligt... :P


Nu ska ja försöka sova innan klockan blir allt för mycke.. natti natt.. puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Mani

Haha! jag super alltid lugnt hahahaa :D ah camilla sa också att hon kände nån !

2009-12-02 @ 11:19:07
URL: http://memyselfmani.blogg.se/
Postat av: Empa

Hahaha, du, vi får se hur pass trötta vi är när vi kommer hem! Troligen kommer jag bara vilja åka hem till min säng! Kommer sakna dig också, men vi ses ju igen ;) Puss

2009-12-03 @ 22:13:03
URL: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0