Biiilder

Jaaa då va ja här igen.. idag kommer de lite bilder :) så ska ja försöka göra en kort histora om kvällen den 19/12 :P

  
 
  
   
    
  
  

 

Jaa ni ser ju själva på bilderna hur kul vi hade.. men som sagt kvällen började perfekt.. Andres pappa o Ely kom för vi o käka lite o fira andres.. sen körde dom oss till solna hallen.. där käkade vi mm.. vi hade så galet kul.. humöret va verligen på topp.. förutom att kvällen va sååå galet perfekt så va de juh samtidigt blandade känslor.. hmm diskuterade ett o annat med en person som ja inte behöver nämna här.. o ja som vanligt vill inte prata på fyllan så hon tyckte väl att vi ska ta en dag nyktra o bara rensa luften..  o jaa de behövs väl.. har väl lixom ett o annat som behöver få komma ut.. fick en helt annan bild av en annan person oxå.. ja gillade inte den nya bilden ja fick.. hon fick mig att må dåligt och skämmas.. vilket ja gör fortfarande.. ja har inte ens pratat med henne sen den kvällen.. ja vet inte ens va ja ska säga för jag bad henne dra i lördas.. ja gillar inte folk som inte har respekt.. o hon visade ingen respekt för fem öre.. ja vill inte ha sånna i närheten av mig.. jag vet att du har ett hjärta av guld annars men med alkohol i kroppen förvandlas hon till nåt annat så fruktansvärt.. men min åsikt är att sluta dircka lixom.. va e problemet.. kan man inte hantera alkohol anser ja att man inte ska dricka.. men men.. tråkigt att de ska bli så.. annars va kvällen så jävla perfekt o andres sa tt de va hans bästa födelsedag någonsin..men ja måste erkänna att de finns en och annan minneslucka haha
 tack alla som kom o firade de med honom :) love u all..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0