lycklig


Igår fick ja ett mms från min syster.. de gjorde min dag.... när min lilla korvis john äntligen säger fiaaaaaa.... ja tror ia va bland de första namnen han sa.. har de på video men de va bara den gången sen vägra han säga de igen.. men igår hade dom en bild på mig o fråga vem de va o då sa han glatt fiiiiaaaaaa.. ohh ja höll på o börja böla när ja fick de för ja blev så glad... han har tom sagt gali (andres) men inte fiaa.. men nu äntligen fick ja höra de :D



Vilket jävla väder uteeee.. ida e ja på bra humör o känner mig lycklig... så nu drar ja o badar me selma :)


Andres Gonzalez... Ja älskar dig!!!!!!



chaooobellaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Andres

jag älskar dig också! ;)

2009-08-21 @ 11:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0