Kräftskiva...

Va hemma i norrköping i helgen för de va kräftskiva me nära o kära... de va roligt men kvällen slutade nästan lite väl tidigt.. iofs började vi juh ganska tidigit som klockan fem så vid tio va juh alla redan packade.. hahah länge sen man såg alla sådär hahah bilder får komma nån annan gång.. iaf kom hem redan vid halv ett då cristo blev lite för full o såg dubbelt hahaha så vi lämnade av han hemma, o så åkte ja o andres oxå hem... skönt o va hemma lite :)
har inte sovit så bra på länge...
hmm verkar som om ja börjar förstå mina sömnproblem... mycke stress o mycke tankar som yrar runt i skallen på mig.. drömmer gör ja mycke oxå men de e väl för att ja tänker för mycke innan ja somnar... hmm kan inte den tiden bara passera så man slipper tänka hela tiden... de ger mig magsår...

Fick en underbar födelsedagspresent iaf... En resa till Sardinien... Ohh så underbart.. Ska bli så skönt o bara komma bort lite.. bara ligga på stranden o lata sig me min älskling o bara låta stressen va kvar hemma.. (Axon o Mariana ska me oxå :) ) Tack älskling.. du vet precis va ja behöver :) därför ja älskar dig så mycke...





Nee nu ringde Lena så nu ska ja prata me henna.. sen blrie iväg o jobba..

pusss på er..

Kommentarer
Postat av: andres

aah jag vet att jag är bäst!! Men du är ju lika bortskämd som jag är. Vi kommer ha det gaaaaaaaaalet niiice där.. hare bra tjaaaaaah

2009-08-17 @ 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0