Inlägg utan tjat

japp.. bestämde mig för o slänga in ett inlägg utan folks tjat :D jag börjar få psykutbrott snart.. ja behöver mig ett jobb.. men eftersom de går lite trögt på den fronten så slängde ja in en ansökan på Br s hemsida.. får väl se om de e nån jävel som nappar.. ja behöver komma ut o se folk... ja blir knäpp.. alla vet juh hur ja e när de gäller attt sitta inne.. då kan ni tänka er att mina nerver inte klarar så mycke mer än såhär..
Imorrn ska mina o kevin komma hit o hälsa på :) de tycker ja ska bli kul.. o de uppskattas som fan... ja menar hur många åker til sthlm sådär efter jobbet bara för o hälsa på en kompis över en natt... ja niii.. inte många...

Ida har andres fått nytt köksfönster som ja råka ta sönder.. som tur va slapp vi betala de.. för trotts att de va ja som tog sönder de måste man juh kunna öppna ett fönster normalt utan o slita upp de som man då fick göra me de här.. men nu fixa dom så de går o öppna lite smidigare oxå. :)

Måste bara tillägga att ni som inte har läst Gynnings bok Privat.. LÄS DEN!! ja fnittra fan igenom hela boken.. va skulle man göra utan den där gynning.. hon e juh så cool asså..

Nee nu ska ja borsta ut mitt nytvättade hår..

xoxo

Kommentarer
Postat av: natta

Skickar du över boken via post till mig då eller? =)

Nu får du snart komma hem...

O glöm inte o skicka mig rolig rolig frisörgrej hihi.

Puss

2008-09-11 @ 17:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0