Då va empa....

....igång o tjata igen.. hahaha så d ee väl bara o blogga då.. har juh ändå inte så mycke o göra..
Helgen fira vi prissi som blev stor tjej.. hon fyllde hela 18 år.. de va kul annars har ja inte så mycke mer o säga om helgen :S
Idag har ja inte så mycke o göra.. prissi skulle komma hit efter skolan sa hon men hon har juh spytt så ja ser gärna att hon hellre åker hem än o komma hit.. kan juh iofs va baksmällan från torsda freda o lörda som kommer nu hahahaha
Igår måndag skulle ja börja gå ut o gå igen men när ja vakna så hade ja så sjukt ont i huvuet.. har juh vart lite halvt sjuk så kände mig inte helt kry så ja sov till hela klockan ett :S o skulle kunna sovit mer.. då e de ett tecken på att ja inte e helt frisk kan ja juh säga..
men ida skulle andres gå o träna innan jobbet så ja vakna samtidigt som han o gick me han när han skulle gå.. så då gick ja ett varv... ahh de va bra.. ska försöka äta bra nu oxå för ja pallar inte gå upp i vikt asså.. plus att ja gör juh ändå inget annat om dagarna så kan lika gärna va ute o promenera o brä'nna lite fett fifan..

Jaa nu ska ja ta mig i kragen.. plocka lite här.. kanske laga mat om ja känner för de... sen drar ja till Caro en stund.. Andres jobbar ändå till nio :( så då ska ja passa på o umgås me henne lite.. får se.. hon har juh lärt sig att göra crepsen som ja o andres åt ihjäl oss av i paris så andres bad henne lära mig så ja kan göra de sen hahahah mums va gott..

Nu börjar mitt favvoprogram snart.. :P hahaha ni ser juh va klockan e ;) hahahahaha

pussssss o hej

Kommentarer
Postat av: sesi

jag gissar på Våra bästa år?



"tar den serien ALDRIG slut?" :S

2008-09-10 @ 21:11:53
URL: http://sesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0