Love songs

Aaah fy fan va bra de e... vissa tycker de e deprimerande men ja kan slappna av till sån musik.. helt underbart att lyssna på..

Iaf ida har ja typ stressat igenom mig hela dan.. vakna av ett mess från giovanna om ja inte ville komma o luncha me henne.. självklart tänkte ja som åkte tid efter ja fixat mig o så.. mysigt o träffa henne lite :)
Hem börja packa lite igen.. sen ringer Martina.. ba hem till henne o hämta min beställning.. kan tyävrr inte skriva vad eftersom risken finns att andres kan läsa även om han nu fattar va han ska få men ändå :) sen hem o packa lite till sen va de ba o åka till Jonte skola för lite lucia.. eftersom ja inte ska fira jul o nyår hemma så va de mysigt o få lite julkänsla här iaf :) o Jonte va världens sötaste i sin pepparkaksdräkt :D
Sen drog ja hem till cissi en sväng.. Lalla o melissa va oxå där.. Det lagades lumpia lr va de nu heter.. what ever vårrullan på svenska :D sen dök emma upp en sväng oxå.. så härligt o få va me mina girly girls när ja inte kommer se dom på ett tag..

De bästa på hela dan va iaf att ja fick mig ett gott skratt av melissa HAHAHAHAH ahh iaf.. de va de roliga..

Åker om fem dagar.. fifan va underbart.. ja längtar.. att få uppleva detta me min älskling e de bästa som kunde hända..

Men kommer iaf sakna er här hemma i kylan iaf men tänk på mig när ja ligger på stranden hihihih

Big Kisss

Kommentarer
Postat av: empa

ja visst var det kul att umgås med mig ;P

2008-12-12 @ 16:41:10
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: lena

din jävel... aldrig hemma när ja kommer hem =/ då har vi inte sätts på 5 månader när du kommer hem i februari,.. sen e de ju inte säkert att du e hemma då.. lr att ja ska hem.. lr så.. så aa minnst ett helvår mellan vi ses... shit.. läskigt.. ja har snart varit i oslo i 4 månader =o

2008-12-13 @ 00:07:28
URL: http://leenaas.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej gumman! Hoppas du får de helt underbart i chile. Synd att vi inte kan ses över jul när ja i norrköping o hälsar på. men vi får ta de nån annan gång. Ha de så jätte bra nu o ta hand om dig där borta. Puss o Kram

2008-12-13 @ 15:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0