empa o grodan

jag har ett meddelande till er två :P
hahahaha i flera dagar så har jag gått runt på jobbet där vi har en tv reklam som går runt.. jag ber dig empa.. gå in på br o lyssna på den.. de e halloween reklam o ett skratt.. jag har märkt att jag flera gånger när jag hör den får en fånigt leende på läpparna för ja tänker tillbaka på gamla minnen.. asså empa de e du när du härmar karlsson på taket hahahahaha ajaa nu vet du att jag tänker på dig varje dag ;P hahaha


o till min groda johanna så får du helt enkelt ta o komma upp till sthlm i början av december.. ja o andres behöver dig till våran nya lägenhet hahahaha... alla som känner johanna vet ju att hon har ett extra öga för inredning.. ja har alltid sagt att johanna ska hjälpa mig med min lägenhet.. o när ja skoja med andres om att ja skulle ta hit henne så höll han helt o hållet med o han va seriös.. han gillade johannas lägenhet väldigt mycke när vi firade mig där.. asså hur hon får så små detaljer att bli så fina... så johanna.. nu är vi två som vill ha hit dig :D hahahaha


för övrigt så har en del hänt.. men inget som jag vill skriva här.. dom flesta vet nog redan.. men det gör iaf på något sätt att man vaknar upp att man ska ta vara på dagen till tusen.. Andres, min familj, mina vänner.... ni gör mitt liv...
Man kommer aldrig kunna förstå va N går igenom nu om man inte själv hamnar där vilket jag inte önskar någon..
så glöm inte.. ta vara på dagen och på dom du älskar!!!


nee nu ska ja dricka upp mitt te o sen åka o jobba..

pusssssss

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Empa

Haha ska försöka komma ihåg o gå in där o lyssna! ;D



Man önskar inte ens sin värsta fiende det N går igenom just nu! Det är så fruktansvärt och jag tänker på henne massor!



Älskar dig. Puss

2010-10-21 @ 22:07:40
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: grodan

ja va ku! Ny lägenhet ????? jag kommer jätte gärna! ska kolla lediga helger. har två i dec. krammmmmmm

2010-10-22 @ 14:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0