Tröööööttt

Va länge sen ja va såhär trött...
fy fan vilken dag...
oki för er som inte har vart hos oss så har vi sängen mot väggen och jag får såklart äran att sova innerst... MEN när ja ska upp tidigare än andres vill ja sova ytterst men det kan ja ju oftast fetglöma :P IAF... idag skulle ja börjat klockan sju på jobbet då vi hade inventering.. han vägra sova innerst och ja "hota" med att ja skulle ha mobilen vid tvn för att inte snooza lixom.. nee men va händer då... ja vaknar av att andres frågar mig när jag ska upp och ja svarar ju såklart sex.. får ett fint svar tillbaka att klockan är fem över sju.. ja trodde på allvar att han drev för min klocka hade ju inte ringt.. :S
ja går upp o tittar på klockan o ser att han har rätt.. asså först undrar ja hur fan ja inte kan vakna av klockan o är skit arg o stressad..
hoppar typ runt på ett ben o försöker klä på mig medans ja borstar tänderna..
sånt som man oftast bara ser på film :P
men va nere i bilen på typ fem minuter.. inte dåligt.. =)
naeeeee då kommer det fram att de e ju andres som har stängt av min klocka när den ringde för han trodde ju att ja hörde det där två sekunders ljudet som hann o ringa innan han va snabb o stänga av den!!!!!!!! för han ville ju faktiskt inte vakna till ordentligt eftersom han skulle upp klockan sju!!!!! (men de e bara kärlek) NEEEEEEEEEEEE men hallå ja då.. där får ja komma o skämmas på jobbet... inte nog med det så drog ja med mig elin på förseningen oxå eftersom jag skulle ju va snäll o plocka upp henne på vägen så hon stod ju där glatt o vänta på mig vid kvart i sju som vi bestämde... Ja är helt galet morgontrött men ja kommer alltid i tid!! usch va ja skämdes... inte nog med det.. när ja ringer min chef för o säga att ja blir lite sen så frågar hon om jag har pratat med sima.. den största sömntutan av oss alla.. nee då ringer ja henne o då ligger hon oxå o sover fortfarande.. fan vilken dag.. stackars linda fick skämmas över att all hennes personal kom försent.. tur att dagen ändå gick så jävla bra o inventeringen gav bra resultat :D wiihooo bästa butiken :D
jobbade iaf till åtta.. kom hem o åt lite..
nu ere dags o sova :) ja har längtat hela dagen efter att få lägga mig i sängen :D




tjingeling.. natti natti 


                                     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0