cross

Sist ja skrev skulle ja ju till selma... va så himla mysigt.. vi satt utan för henne på en filt i gräset med frukt o vattenpipan... o sen satt vi bara o prata o prata o prata i timmar.. :) som hon sa sist så skulle vi behöva prata i en vecka för o "ta igen" allt hahah... iaf det var mysigt.. något som ja la märke till va att jag hörde ljudet av cross hela tiden... tänkte inte så mycke mer på det fören jag skulle gå hem... stod o väntade på bussen o då kommer de två stycker på cross på vägen en bit bort... "de skulle kunnat vart min bror"... o just i den stunden kände jag bara hur mycket jag längtar o saknar efter att få gå kolla när han tävlar... ja vet inte vad det är.. men ja trivs att gå kolla när min duktiga lillebror tävlar.. man får lite ont i magen ibland men han e duktig :)


här e han min bror för några år sen..



Idag kommer iaf min mamma, billy o storasyster jenny på besök... åhhh de ska bli så himla kul... ja älskar när de kommer nån hit.. synd att inte camilla o timmie kunde följa med.. då hade de vart priiiima.. men men.. va ska man göra.. de blir ju helt underbart att dom andra kommer iaf.. vi ska till ikea o kolla lite.. sen får vi se.. men när andres slutar jobba ska vi iaf ut o äta.. ja längtar redan till dom där revbenspjällen.. muuuums...

 

neee nu ska ja ut o sola på ballkongen :D wiihiii.. i love summer!!!!!


pusss o kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0