Smooothiiiiieee

gjorde nyss en smoothie... fastnat loss på de.. fan va gott de e... muuuuuuuums....




hmm undra va dagen har att bjuda på idag då... ska iaf börja med att gå ner till centrum för o se vad de e för paket ja har fått.. hmmm :S

ajaaa nu ska ja fortsätta dricka min smoothie....

föresten.. fick nyss en bild på kim o chatos lilla flicka khira... sååå himla söt.. ohh vilka kinder.. myspys... på tal om annat så kom ja o andres på en sak :P hahah dålig humor som vanligt.. men tänk när khira blir stor man ska hälsa på henne.. typ tja khira... då blire ju shakira hahaha säkert därför dom döpte henne till khira så hon kan bli kallad för shakira :P haha nee men en riktig goding va hon iaf...


pussss



Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha va fyndig du är så här på torsdagen :-)) Kram på dej<3

2010-03-18 @ 12:48:04
Postat av: Empa

jag hade också en fling för smoothies. men det är ett tag sen. jag drack en till frukost varje morgon! Muuums!

2010-03-19 @ 12:27:40
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: Empa

Jag förlorar 13 tusen på att flytta till oslo! haha. min fina lägenhet med största balkongen på hela gården! :(

2010-03-19 @ 13:22:20
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha! Så störda ni är! Sa ju faktiskt till chato ett tag om vi skulle döpa henne till shakira =) men fick ju inte...inte Khira Pebbles heller =(

Så nu försöker jag med Khira Miloue får se om jag kan få viljan igenom!

2010-03-21 @ 13:02:24
URL: http://glasborgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0