Gala

shuuuu....
igår va vi på en gala som va typ välgörenhetsgrej för chile.. mycke uppträdanden o sånt.. de va trevligt.. lr ahh va man nu ska säga... hmm aaaa ehhhh..... de va iaf bra uppträdanden... träffade min älskling celine där.. alejandras dotter.. såå underbar.. hon släppte inte mig i första taget o gick vi ifrån varandra så sprang hon till mig de första hon gjorde när hon såg mig igen.. såå jävla söt.. tror hon krama mig typ fem gånger när vi skulle gå hem hahaha...

sen åkte vi bara hem o slappa.. erik o dani följde me... sen va de sovdags.. åkte på o jobba ida.. sköönt.. ja ville nästan de för andres skulle ända på möte där han tränar o sen träna efter de dessutom.. palla...

sen får vi se va kvällen har att erbjuda...


tjingeling sålänge






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0