För mycke hormoner or what??

Va händer... hmm inte mycke... i lördags skulle vi ju gå kolla på ny säng.. men de blev lite stressigt och vi hann inte riktigt med det.. jag hade sjukt läskiga humörsvängningar.. har aldrig vart med om liknande.. ena stunden glad o skämta.. andra stunden tjutfärdig och vi får inte glömma att ja oxå typ högg mot allt o alla ena stunden oxå.. jag brukar alltid kunna kontrollera mitt dåliga humör som jag väldigt sällan får men i lördags... va hände lixom.. jag bara kände mer och mer hur jag tappade kontrollen över det.. det var i alla fall lite obehagligt.. ni tjejer förstår mig.. ni har säkert vart med om samma.. skönt att veta att man inte är själv.. utan att behöva säga nåt så vet ni oxå hur det brukar sluta när man har sådär.. Andres vet exakt vad han ska göra.. han är så jäkla grym.. jag är så himla tacksam över det oxå.. han kom till mig o bara krama mig så mycke som behövdes.. heeelt underbart.. efter en stund mådde jag jätte bra igen och kände mig 10 kg lättare... det är så sjukt varför det blir sådär..

Framåt kvällen åkte vi hem till andreas och gia.. va där o drack lite o käka completos.. sen var det bara att dra sig mot stan.. det var sista dagen på den där LOVE sthlm festivalen lr va de va.. Eric Prydz lr va han nu heter spela.. andres snacka nåt om att Tiesto oxå spela.. o sen nån mer dj... Se empa va du missar när du aldrig kommer o hälsar på mig!!!!



Eftersom det inte blev nåt sängtittande i lördags så åkte vi en snabbis igår istället... på ikea hitta vi massa annat än bra o sköna sängar.. däremot hade jag sett en sjukt snygg säng gavel inne på en butik i heron city.. har aldrig vart inne i den butiken utan bara  sett den i skyltfönstret en gång.. iaf... vi drog in i den butiken och när jag såg priset för hela sängen med gavel och madrass  så tyckte jag plötsligt inte att sängen va lika fin hahahaha 45 tusen... ja höll på o dö... de visade sig att den butiken bara hade tempur.... men just den sängen som vi såg kunde oxå styra madrassen... om man vill ha på halft lilläge osv.. de behöver absolut inte vi.. men så klart att vi skulle förälska oss i en säng där... exakt så som vi vill ha de skulle istället gå på ca 25.. hmmm.. andres tycker att det är värt det.. de tycker väl ja oxå.. men vi bestämmde oss för att bara köpa en ny bäddmadrass hit så länge o spara till den andra galna sängen tills det är dags för flytt.. och det blir inte än så vi ska nog hinna spara pengar :)



Neee nu blev de här inlägget alldeles för långt....

tjingeling på er!!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: empa

Haha ja tänk vad jag missar hörrö ;)

2010-06-21 @ 14:10:10
URL: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0